Alla inlägg under november 2007

Av Johan - 27 november 2007 18:05

okej, nu har jag hållt mig från att skriva överhuvudtaget NÅNTING om karln, men nu måste jag säga..

källor från aftonbladet säger att han skulle i princip vara klar..


och om detta inte stämmer är det bevisligen någon som sagt för mycket..

Av Johan - 27 november 2007 17:48

idag var jag o liss på stan, i luleå...

liss köpte skor och en tröja.

jag tittade på...


stan i all ära, visst är det väl kul, och extra roligt är det väl att gå här i luleå eftersom jag inte går här varje dag..

men det blir kanske lätt så, man går på stan med sin tjej och hamnar automatiskt lite i bakgrunden.

så jag gick där, försökte komma på nån affär som jag ville gå in på så jag kunde säga "liss, kan vi inte gå in på den där affären?" eller, "medans du provar örhängen går jag in på den där 'coola manliga' affären.."

fast  det blev inte riktigt så..

men, när liss hade hittat det hon ville, och vi var på väg hem, så hände det..

NU var det dags för mig att skina!!

En kvinna skulle åka upp för rulltrappan med sin barnvagn..

det var på nedervåningen i en av deras shopping-center, och det var bara vi i närheten..

DÅ HÄNDER DET!

Kvinnan med barnvagnen ramlar rakt bakåt i rulltrappan, så hon faller under barnvagnen.. hon håller fortfarande i barnvagnen, men det är just så pass, hon tappar den nästan... och sakta åker hon upp för rulltrappan..

DÅ, tar jag tag i saken..

jag skyndade ner för rulltrappan ( vi var på väg ner, hon upp ), och trycker på nödstopp..

sen hjälpte jag henne med att ta tag i barnvagnen så hon kunde ta sig upp, sen bar vi upp barnvagnen ....

THE CHILD SURVIVES!


hmm, jaa, det hade kunnat slutat väldigt dåligt faktiskt, men som tur var så fick hon iallafall tag i barnvagnen när hon ramlade, vilket var tur..

ja, dagens gärning;)

Av Johan - 24 november 2007 21:24

http://www.youtube.com/watch?v=OS6KPMR_Eg8


kommentarer överflödiga!

Av Johan - 24 november 2007 13:02

ett, två, ett, två, ett, två....

fotbolls-VM i österrike/schweiz..

skulle vara så grymt kul att vara på plats.. blir att söka biljetter, men skulle vara skoj att vara där oavsett biljett eller inte..


vem skulle inte tycka det? man behöver knappt vara det minsta fotbollsintresserad, det räcker med att man tycker om människor för att man ska älska det..

sen är just schweiz och österrike riktigt intressanta länder för just VM...

Av Johan - 22 november 2007 20:55

åh, förresten!
detta har jag ätit idag:
En liten 1-kronors kola.

Två stycken pitabröd ( alltså, bara brödet ).

Nästan en liter is-thé.

Nudlar.


 ... och NU BLIRE KLADDKAKA FÖR 25:-!!!!! 

............därav visperiet i förra inlägget!

Av Johan - 22 november 2007 20:48

om man gör upprepade rörelser med handleden, kan man lätt få kramp...

ja, det kan man ha av olika anledningar..


...

......

jag har det för att jag har nu vispat MAGER grädde nu i typ 20 minuter..

det suger!


nu har liss tagit över, efter att ha pratat i telefon med challe i ca 4 timmar, så nu är det hon, med ett otroligt engagemang och ett stort leende på läpparna, som sitter och vispar....

och vispar....


aik ligger under med 1-4 mot HV, det suger också..

på direktrapporteringen så har det blivit lite dålig stämning..

allting började när aik gjorde 1-2-målet, då rapportören "Elin" endast skrev "Mål!" och inte "MÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!" som de manliga rapportörerna brukar göra..

då blev det lite hatisk stämning bland "besökarna" som tyckte hon var dålig osv osv...

yeah...

Av Johan - 21 november 2007 16:38

Sitter som fastklistrad över tangentbordet..

bildligt talat.. förfrusen..

vet inte vad jag ska skriva..

jag känner mig fylld med lust att skriva, men det är som att jag inte har nånting vettigt att skriva..

som att någon har tagit alla händelser i min hjärna, kastat in dom i en liten låda och sedan eldat upp lådan..

skit i nyckeln!


dock en positiv grej; http://www.norran.se/sektion_c.php?id=7299802&avdelning_1=102&avdelning_2=0


mcdonalds läggs ner i skellefteå.. hurra!


hurrar jag på riktigt? tja, EGENTLIGEN, om man ska vara sån, så är det väl tråkigt att det inte gått bra för denna stora "mat"-kedja i lilla skellefteå.. men jag åt ändå aldrig där, så ...

Av Johan - 20 november 2007 21:23

ibland blir man så jävulst frustrerad..

skadade spelare, avstängda spelare och helt inkompetenta spelare... 

blandat med en smula feghet av coachen som inte vågar spela sina junisar..


nää, man blir inte klok på detta aik..FORTFARANDE ingen vinst på bortaplan.. klart det sätter sig i huvudet..


nää det är bara att släppa det här och börja om från början!


AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!


DET GÅR INTE..... så fort jag blundar så ser jag krekula göra en offensiv tripping, och sen åka och prata med domaren .. åsså ser han ut som "Vad-har-jag-gjort"....


jag har alltid tyckt om kreken.. men nu hänger han inte med längre.. tyvärr..

Presentation


Johan slår tillbaka!

Omröstning

Hur uttalas ölen Sofiero?
 Sofieroo (betoning på o;et)
 Sofieero (betoning på e;t)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad i min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards