Alla inlägg under maj 2009

Av Johan - 27 maj 2009 14:13

Förra veckan, i onsdags var jag o helena ( syster-H ) i piteå med hennes son otto och med våran förra granne Anna och hennes son Anton.

Vi besökte något som kallas för "Skeppet", det var lite av en inomhuslekpark med massor av roliga gångar, rutschkanor och andra roliga saker.

Roligast hade nog Otto och Anton, och nog blev man lite avundsjuk, tänk om man hade fått leka i ett sånt där roligt ställe när man var i den åldern.

Vi hade turen att det bara var vi där ( förutom två andra småkillar som var där sista timmen vi var där ). Helt perfekt!

Var riktigt stort också... man gick ju vilse stup i kvarten :D 


 

Dom hade även en riktigt grym minigolfbana, men vi spelade inte.. men hade nog varit roligt!

Airhockey, bowling, nån bollskjutare, ja väldigt mycket olika grejer.. SÅ SPEEEENANNDDEEEE ( skånskt )

Langar upp lite bilder från dagen.

Nog blev man lite svettig efter allt klättrande och krypande.. men roligt var det!

Av Johan - 27 maj 2009 13:42

When you walked, through the door

It was clear to me

You're the one they adore, who they came to see

You're a rockstar!

Everybody wants you

Player - who can even blame you


But we're the ones who made you

Av Johan - 25 maj 2009 16:33

var det igår.. och även idag.

varför?

jo, för igår åkte Newcastle ut ur Premier League.

Det känns förjävligt.

Men nu är det bara att fokusera på att få bort alla överbetalda divor och starta om på nytt, och bygga spelet kring Steven Taylor, Guthrie och Carroll.


We'll support you ever more!

Av Johan - 22 maj 2009 14:30

idag har elliot o edvin varit här.. jag har skött dom.

vi har varit ute i skogen med våran grannars hund.. och så har vi spelat fotboll!

då vet ni!

ikväll blire grillning i stugan!

trevligt värre

Av Johan - 19 maj 2009 12:22

måste bara nämna..

var med olov för några ( 2 ) dagar sen..

om det varit nån annan i närheten och hört oss då måste dom trott vi var höga.. haha!

post-it-lapps-spekulationer!

Av Johan - 18 maj 2009 23:01

jag dör..

Av Johan - 17 maj 2009 20:03

nä fan, nu är jag less.. nu drar jag till olov..

köp en jävla brödrost, då!!

Av Johan - 17 maj 2009 19:31

Aftonen har spenderats hos syrran. Middag, blev tacos! Gott. ja! dåvetni!


Hoppade sen studsmatta med elliot o edvin, var trevligt.

Fast eftersom jag väger mycket mer än dom så blev det lite svårt för dom att hoppa, dom flög mest runt hela tiden..  tur att dom har ett skyddsnät runtom studsmattan ;)


sen blev de massa snack med syrran o jonas.

sen fick jag hjälp av syrran hemma i huset.. ni som var hos mig i fredags kan kanske förstå vad det är jag pratar om. om inte så får ni väl fråga :D


"Styrd av Johan"

Ska bli mitt nya visitkort ;)

gå å lägg er nu, förfan!

Presentation


Johan slår tillbaka!

Omröstning

Hur uttalas ölen Sofiero?
 Sofieroo (betoning på o;et)
 Sofieero (betoning på e;t)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad i min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards