Alla inlägg under juli 2009

Av Johan - 31 juli 2009 13:56

Sluta leka "chicken-race" på vägarna under nätterna/sena mornar...

Snart kör jag över er, era jävlar!!

Av Johan - 31 juli 2009 13:52

..dagen som chaufför på jobbet idag..

känns tråkigt o veta att jag inte kommer att få sitta i "min" mysiga wallins-bil på kanske ett år ( om ens det? )..

"Uffe and the Dave" - eran är över, fan va vi har styrt i sommar! ;)


sen fick jag ju även en liten "avslutningspresent" av david..

haha, har dock inte tänkt o skriva vad.. en liten intern-grej ändå!

har just åkt från lägenheten en sista gång..

besiktningen var OK, har nu lämnat igen nycklarna och lämnat skutan.


Det var nio trevliga månader!


nu sååv, så ja ork' me' kvälla!

Av Johan - 29 juli 2009 18:03

just nu..
ska börja städa lite i badrummet nu.

liss är inte här, hon är på jobbet, men lär komma snart.

morsan är här istället:D

jävlar vilket väder idag alltså... snacka om flytt-väder.... hmmpf..


detta hände för några dagar sedan;
datorn får en blackout..

skärmen blir blå.. och den slås av...

jävlar, tänker jag.. "nu kommer majoriteten av dom som röstat på bloggen få rätt.. den skulle dö efter bara några dagar.."


men nä, det var bara att slå igång den igen!
keep going strong!


 __

___

"där har tiden gjort en hållplats"..

Av Johan - 28 juli 2009 21:33

inte kul.

inte kul alls.

imorgon ska allt vara ute, och kanske, kanske, kanske hinns det med lite städning..

fast det är väl föga troligt.


---


http://www.youtube.com/watch?v=nWxPDYtgHKs&feature=related


såg just detta klippet, fan vilka minnen.. vilken match!


jag, kith, frida o linda såg den hos mig.. fyfan säger jag bara..


hur kan man inte bara börja att le över klippet?

Av Johan - 27 juli 2009 16:06

1000 riksdaler till den som flyttar åt mig.

Ska vara utflyttad på fredag!

Av Johan - 24 juli 2009 22:02

ja, nu är det fest hos kith o liss.

trevligt trevligt!


hoppas alla mina bloggläsare har en trevlig helg o tar det lugnt!

själv blir det nog att gå ut på calles ikväll.

hoppas på att jag får träffa lite "old-school"-folk då.. ni vet!

dom!

jodå


sen vill jag passa på att ge en liten ursäkt för mitt "fåglar-inlägg".

inte för att jag tycker synd om fåglar eller så..

och inte för att jag menar att jag ber om ursäkt.,

men ändå.

Av Johan - 23 juli 2009 13:21

selfish about my privacy
as long as I can be with me
we get along so well I can't believe
I love to chew the fat with folks
and listen to all your dirty jokes
I'm so thankful for these friends
I do receive

tack hofva, skivan är awesome!

Av Johan - 23 juli 2009 13:03

förra sög.. det blev typ oavgjort:P

Presentation


Johan slår tillbaka!

Omröstning

Hur uttalas ölen Sofiero?
 Sofieroo (betoning på o;et)
 Sofieero (betoning på e;t)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad i min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards