Alla inlägg under februari 2010

Av Johan - 27 februari 2010 08:56

igår fick jag besök. jojomänsan.

hofva, totte och alexander (går i hofvas klass) var här o lirade tv-spel.

trevligt värre, hofva hade med sig en massa öl som han hade fått från sin praktik (typ), så jag fick några staropramen av honom.

drack en under kvällen, sen när hofva & alexander skulle hem ( runt halv 12 ) drog jag och totte ut på calles och träffade ninni och nikolina från klassen..

blev en öl där, sen när dom stängde drog vi vidare till old williams.

där insisterade totte för att han skulle bjuda mig på en newcastle ..

det har som blivit standard när vi är ute - alltid avsluta med en newcastle på old williams..


faktiskt trevligt att vara ute på krogen i mer eller mindre "nyktert" tillstånd.

***

nu drar jag till danne.

09.00 sätts bastun igång, och pingisen är "game".

blir nog en nice heldag idag.

Av Johan - 26 februari 2010 19:31

Det är många socionomutbildningar i landet som fått som ultimatum att man måste göra grova förändringar i utbildningen för att eleverna ska bli godkända som socionomutbildade.

Då kan man vara glada och stolt att Umeå Universitets socionomutbildning ligger i topp i sverige. :)

Av Johan - 24 februari 2010 18:41

Lyckades komma över denna musikvideo.

ojoj, inte dåligt!
Är tacksam att mina båda systrar fick mig att lyssna på sånt här..


eller, vet egentligen inte om det är deras förtjänst eller min egen, men minns iallafall att dom hjälpte mig med att spela in den här gruppens låtar på kassettband och videoband! Så tack för det :D


här kommer länken;

http://www.playahead.se/ztv/ztv_video.aspx?videoid=6bddb418-49ae-4067-bbeb-d1e6e59ac43c


***

bjuder på en till video med dom..
http://www.youtube.com/watch?v=4OEWwZqqBps&feature=related
det där är 90-talet för mig:D

Av Johan - 23 februari 2010 17:20

... i vintertid med 1000grader minus, är det alltid aktuellt att snacka fotboll..


tydligen är chippen tillbaka i landslagsdressen i landskampen mot wales.

sen ett nytt ansikte, jonas olsson.

bra med olsson, har varit totalt dominant i dom två matcherna mot newcastle i år - jag har varit så grymt förbannad på denna man.

sen gjorde han även ett nickmål i den andra matchen lagen emellan.

spelar väldigt fysiskt. det behövs.

Av Johan - 22 februari 2010 09:30

ledig idag. skönt. riktigt skönt.

eller, "litteratur-studier" heter det visst..

men sånt är överskattat.


innebandy ikväll. ska bli skönt att börja köra igen, tränade inget förra veckan.

match på torsdag mot gamla, jodå!


*

sen måste man ju nämna lite os...

highlightsen är väl fortfarande sveriges guld & brons i den klassiska tremilen, sen fick jag en egen personlig favorit - ovetjkins openice-tackling på jagr i mittzon, som sedan slutade upp i 3-1 målet för ryssland.


btw, ( mer hockey )

- kanada kommer åka ut mot ryssland.

- renberg rankar USA som etta just nu, jag har pengar inne på att USA tar guldet.

7ggr pengarna.

Av Johan - 19 februari 2010 12:20

är klar!

sitter nu hos totte, första ölen är öppnad..:P


"och när någon tycker du gjort en fet låt

så är det något som uffeee har varit med på

allting slutar här och nu,

och jag måste påpeka att du ser bra ut, för att vara så jävla ful"


tihi

förfan.

Av Johan - 19 februari 2010 08:22

Somebody is going down

All I know, is that it won't be me

Cuz this time, I'll make it all the way

And nothing will ever make me stay

This time I got what it takes

Pushing ahead - I'll never hit the brakes.

Av Johan - 17 februari 2010 20:26

frida är otrevlig.

med detta inlägg försöker jag vara otrevlig tillbaka


http://www.youtube.com/watch?v=5Z5JsrO7378


haha.

Presentation


Johan slår tillbaka!

Omröstning

Hur uttalas ölen Sofiero?
 Sofieroo (betoning på o;et)
 Sofieero (betoning på e;t)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad i min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards