Alla inlägg under november 2009

Av Johan - 30 november 2009 22:32

...varje dag..

och från och med nu, eller egentligen i lördags, så är "varmzon" ett ord som jag ska använda minst en gång varje dag.

även sexoas.

sådeså.


(någon som spelat alfapet, tro?)

Av Johan - 29 november 2009 21:58

jag skulle spela en tvåa på athletico madrid vs espanyol.

det gick inte riktigt som planerat.

jag gjorde en dubbeltippning, så jag gick in med dubbel så mycket pengar som planerat.

1-0 efter första, ser inte så ljust ut.

asch då.

Av Johan - 29 november 2009 16:07

sitter o dricker glögg. gott!


gårdagen spenderades först hos syrran, såg hockeyn.. tyvärr förlust, men tyckte aik var värda minst två poäng.


kvällen spelade jag, linda kith amanda hofva o sandra sällskapsspel.

jag o kith vann i alfapet.. faktiskt det enda intressanta att nämna om resultaten.


ikväll fotboll hos linda! japp!

Av Johan - 29 november 2009 16:02

Jag förvandlar folkhemmets kopp kaffe med dopp, till ett affedropp
med förpestande oral-flora, som en stafylokock

Av Johan - 27 november 2009 14:09

"Who's the new kid?" I say, "Um, I'm twenty-two
been here for more than ten years and never heard of you, so what the fuck's your curfew?"
They say, "What? Ten years? Goddamn!
"That's practically a decade!" And I say, "So you a math man?
How 'bout we go fifty-fifty on a friendship?"
They say, "Meet me half-way, fuck this fifty percent shit!"
How smart are we? - Very smart

Av Johan - 27 november 2009 13:50

Har du påbörjat julhandeln?

Ja - 16,7%

Nej - 83,3%


Min kommentar - Det låter friskt att inte börja för tidigt.

Lite friskt, lite dumt, kanske?


***

För några dagar sen såg jag en skrapad trisslott på marken.

Min instinkt sa "låt den vara"..

och jag lät den ligga..

men i efterhand ångrar jag mig lite..

tänk om.. tänk om.. det var en vinst som den som skrapat lotten missat...

en miljon?


åh nej!

därav, nya omröstningen.

Av Johan - 27 november 2009 12:31

derby ikväll, gamla stan vs. ibs.

eddahallen, 19,30.

välkomna.


***

den lilla råttan har aldrig varit i min kaliber.......ingen har egentligen varit i min kaliber?

Av Johan - 26 november 2009 14:08

två saker.

det första är att min känsla säger att söderling kommer vinna semin ( matchen mot davydenko känns ganska oviktig ), och sen tar han finalen i bara farten.

förhoppningsvis får han möta federer i final, vore mumma.

han känns väldigt stark, och ja,, nu är det hans tur!


sen ett citat från min favorit, lagerbäck;


Kort efter avskedet från landslaget fick Lagerbäck ta emot ett oväntat samtal. På andra sidan tråden fanns Zlatan Ibrahimovic.

– Han tackade för tiden som varit. Han är en helt sagolik person. En underbar människa som jag kanske tycker mest om, även om man inte får säga så när det handlar om en spelartrupp. Folk kan reagera mot hans kroppsspråk, men i själva verket handlar det om frustration mot sig själv och de höga kraven han har.


saxat från sportbladet.se

Presentation


Johan slår tillbaka!

Omröstning

Hur uttalas ölen Sofiero?
 Sofieroo (betoning på o;et)
 Sofieero (betoning på e;t)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad i min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards