Alla inlägg under oktober 2008

Av Johan - 30 oktober 2008 17:40

 Vilken av dessa serier tycker du mest om?

24    27.3%

Alias    0 %

CSI: New York    0 %

CSI: Miami    9.1 %

Lost    9.1 %

Prison Break    9.1 %

Ser inte serier    36.4 %

Heroes ( på begäran av therese )    9.1 %

 `

Omröstningen avslutad; så här blev resultatet.


vi ser alltså att 4st inte ser serier, där ser man, där ser man..


öppnar nästa omröstning nu!

Av Johan - 29 oktober 2008 18:41

Är "settled in" nu!

fick brev från alltele idag o äntligen har vi internet i lägenheten.

inte trådlöst än dock, måste hämta en skiva hos mor o far, sen är det klirrat!


idag kom ikea-möblerna, så jag o liss tog wallins-bilen, o for till mammas jobb o hämtade möblerna. det var en sängstomme och en byrå.. blir bra!


träning ikväll!

Av Johan - 24 oktober 2008 19:49

Har inte skrivit på ungefär en vecka.

Anledningen är denna: jag har inget internet.

Än.

Men snart så!

Vad har hänt sen senast? Jo mycket flyttande och sån skit..

har skickat in till alltele om att vi vill ha internet, så det borde komma lite lösenord och sånt skit snart!


då blir det mer bloggande!!


har ont i ryggen. varför=? jo för att jag har lyft fel på jobbet idag.

man får skylla sig själv. men vadå, det är manligt att ha ont.


ikväll ska jag, liss, kith marika se film o så...

dom åt på max till middag, men jag gjorde mina egna hamburgare.

ekonomisk ska man vara!


dagens hamburger-pålägg blev;

rydsells hamburgerdressing, lök, tomat, ingen sallad med djur på, för att det var djur på, tacosås hot ( yeeee ) och nachochips.

Mitt eget chrispy nacho burget maaaaaauuuul!!


dra åt fanders!

Av Johan - 17 oktober 2008 18:19

Var och handlade idag med liss..

"Va, varför ska vi ha en kundvagn?"


fest ikväll, sen utgång.. yoophpp

Av Johan - 16 oktober 2008 21:49

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1403508&BroadcastDate=&IsBlock=0


Där kan ni, som vill, lyssna på p3's intrevju med katrin.

Det börjar väl där runt 08.30 och håller på i ca 3 minuter.


'Funderar; Om man inte kan säga "var han inte lite väl bögig" för det låter negativt, har vi då rätt syn på homosexuella?

värt att fundera på iallafall.. ska jag göra, så jag inte kan somna inatt!

Av Johan - 16 oktober 2008 21:33

Det är mörk nu. Speciellt då jag jobbar.. stiger upp 02.45 inatt, börjar 03.30 kan lova att det är mörk.. och kallt..

Men då är det väldigt härligt att fort lämna av brödbackarna och skynda sig tillbaka till den varma bilen..

---

Lyssnade på p3 idag, det var en intrevju med katrin schulman.. eller, jag menar katrin zetzmanowlknmf... förlåt,. zytomierska..

varit mycket snack nu på senaste tiden om hennes uttalanden på idol osv.. att hon har sagt i direktsändning "Var han inte lite väl gay?"..

under intrevjun så tyckte hon att det inte var en sån stor grej och sa "vadå, jag har aldrig gjort TV förut, inte så lätt att veta" typ..

men vadå, haha, bara för att jag inte gjort TV så förstår iallafall jag att man inte bör säga en sån sak, om man inte vill ha gnällande folk efter sig..


Sen säger hon att hon inte menade nåt illa över det hon sa, "Jag har många homosexuella kompisar" osv, och ja visst, jag kan förstå hur hon TÄNKTE det, men ändå inte så smidigt kanske..


jag har ingen direkt åsikt, tycker inte det är konstigt att folk reagerar och tycker det var osmidigt sagt, men tycker ändå att katrin verkar vara en skön brud som säger vad hon tycker och alltid är ärlig.

 ---

iallafall, dit jag ville komma med detta katrin-snack var att i somras var hon sommarvikarie på mix megapols äntligen morgon, och jag lyssnade mycket på hon och idag fick jag "flashbacks" från i somras, då jag körde som mest, och minns alla roliga saker från sommarjobbet..


hehe, en kul sommar, på jobbet!


nu ska jag chilla, det tycker jag du också ska göra!


ps. dagens outfit;
jeans, wallins polo, wallinsjacka, mössa delvis ;) haha

Av Johan - 16 oktober 2008 21:13

http://www.youtube.com/watch?v=FkMjqB0ways&feature=related

Helt otroligt roligt klipp.. Dock kan jag förstå att det inte är så kul om man inte ser serien, och förstår hur karaktärerna är osv.. men det där klippet är iallafall "hilarious"..

Av Johan - 15 oktober 2008 11:35

Intressant omröstning.. 25% tycker att min vikt som jag väger är en bra vikt för min längd.. Hela 50% kör på "tjockis!", vilket då resulterar i att jag ska börja banta! Tack för hjälpen!


Nu tänkte jag köra på lite "serie-omröstningar"..

Vilken serie tycker du är bäst?

Tänkte börja med action/äventyrsserier ( eller vad man nu kan kalla dom för ) och de ni kan rösta på ser ni här nedan, och ni röstar som vanligt, uppe till höger!


24

Alias

CSI: New York

CSI: Miami

Heroes

Lost

Prison Break

Presentation


Johan slår tillbaka!

Omröstning

Hur uttalas ölen Sofiero?
 Sofieroo (betoning på o;et)
 Sofieero (betoning på e;t)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad i min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards