Alla inlägg under maj 2010

Av Johan - 28 maj 2010 12:23

Japp, några timmar kvar, sen drar vi iväg.. Redo för Hednäs 2010!


läste igenom mitt blogginlägg från hednäs ifjol.. det kan ni läsa själva om här http://likewhoa.bloggplatsen.se/2009/06/01/ 

"Mr.Whiskey = ett kodnamn, för personliga själ" haha...


vi får tyvärr inte fjolårets underbara väder, men vafan, det skiter vi i!

vi blir en mindre skara ikväll, sen på lördag kommer en mindre skara till..

så totalt.. blir vi en stor skara, om två småa skaror innebär en stor skara, matematik 101.


lekar på lördag.. håll i er, gott folk.

jag utlovar bilder till bloggen. håll utkik efter helgen!

Av Johan - 21 maj 2010 15:26

verkar ha klarat tentan.. är dock inte säker än, men seriöst.. pluggar en och en halv dag före .. och ändå klarar det.. känns helt sjukt..


sen ringde farsan nyss, och det blir jobb på skekraft i sommar också!
jag hade förvisso sett fram emot en månads ledighet, men vafan, fyra veckor extra jobb, känns fruktansvärt bra!


sen kom min nya mobil idag, skickat från hofva.. och nu blir det grill + öl...

och jag som inte trodde det kunde bli så mycket bättre.. yeyeye..

Av Johan - 20 maj 2010 16:04

föll allt på plats.

lämnade in caset idag, efter viss finputsning, drog på stan satt med några polare vid älven, drack slush / käkade glass.. träffade lars, fick veta vilka veckor jag ska jobba i sommar - så nu fylls mitt usa-konto på med extra mycket pengar, så nu kan man spotta pengar i vegas..

sen kan jag troligtvis flytta in i min lägenhet på villagatan när jag vill (tror jag).. ingen hyra i juni-juli.. riktigt gött!


nu drar jag o danne iväg till hednäs med en soffa och några madrasser.

håll i er!

(hockeyn spelas in, så den kommer jag inte missa!)

Av Johan - 19 maj 2010 21:58

efter att jag skrivit två meningar på slutfasen av caset, ringde syrran; "Ska du hänga med jag o elliot och fika på Stigs?"..

"Ja, för fan.."
Så jag visade fingret till caset och drog..

och nu, efter att ha suttit med sista delen i c;a en timme är jag lika klar som himlen varit idag.

Av Johan - 19 maj 2010 18:10

( Bjuder på hela TRE smileys i detta inlägg.. folk brukar påpeka att jag är dålig på att använda sådana i internet-världen.. så jag slår till stort nu! )
Är påpassad av bloggläsare angående att jag inte uppdaterar alls nånting just nu..

helt rätt, har inte riktigt känt att jag haft fokuset på bloggen på sistone.

så, till herr O*** och L**** + X antal personer som sagt åt min ute i "verkligheten", jag ska skärpa mig   


NU ska jag göra klart detta "case" som liksom legat och väntat .. ska lämnas in på fredag.. men vafan, jag gör klart det ikväll! det har jag bestämt mig för!

fick låna två böcker av en snäll själ i klassen, så nu har jag lite extra underlag att jobba med..

**
Men helt seriöst, har livet nånsin varit bättre?   

**
Chronic 2001   Dr.Dre, släpp Detox snart, tack!

...... hatar smileys..

Av Johan - 8 maj 2010 13:11

citerar jocke;

"ska grilla döda djur och dricka whiskey på klassfest ikväll"

Presentation


Johan slår tillbaka!

Omröstning

Hur uttalas ölen Sofiero?
 Sofieroo (betoning på o;et)
 Sofieero (betoning på e;t)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad i min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards