Alla inlägg under september 2009

Av Johan - 26 september 2009 00:14

säsongen började igår på allvar ( okej, i förrgår, klockan är över 00.00 nu. )

riktigt skön, rättvis seger mot ett riktigt blekt luleå.

blev inte alls imponerad.


ahlbrandt - för liten för elitserien.

vi har sett det allt för många gånger.


hedström var rätt så osynlig, men han kan säkert komma in i det..

är iallafall stolt över att klacken inte gav han någon uppmärksamhet, han är en i mängden numera.


nåja, vem bryr sig...


till alla kära hockeyvänner - snart drar vi igång med första bordshockeyturneringen.


Dag? TBA, har ett förslag, men det mailar jag ut till alla iblandade.


tack för mig, gonatt, / UFFE


Av Johan - 20 september 2009 22:18

                                               

Av Johan - 19 september 2009 16:31

vi mötte city idag..

dom tar ledningen, sedan gör vi 1-1, jag sist på bollen, och i samma byte får vi straff o jag lägger den, 2-1 till oss.

sedan vet jag inte vad vi gör i andra, vi släpper iallafall in sju mål i baken, och går till vila med 2-8...


sen med 10 minuter kvar gör vi 3-8, 4-8, 5-8, 6-8, 7-8.

vi tar ut målvakten, och med sex sekunder kvar gör vi 8-8.


vi gör en två hyfsade perioder, andra perioden är bara att glömma..

iallafall riktigt starkt av oss att resa oss när allting såg som värst ut.


ikväll lagfest, jag tar med mig kameran och förhoppningsvis blir det massa fina bilder :D

ses på statt ikväll?

Av Johan - 18 september 2009 19:07

japp, vill ge beröm till er som kommenterar!

under augusti månad hade jag 42 kommentarer, denna månad ligger inte riktigt lika högt, men är riktigt kul med kommenterarer!

så även om ni inte har nåt kul eller intressant att skriva, kommentera ändå, det är trevligt!



Av Johan - 18 september 2009 18:51

förra var lite för lite folk som röstade...


den nya handlar om texten till jag o hofvas nya låt:P

hur slutar texten......?

Av Johan - 18 september 2009 18:40

Det roliga är att jag vet inte vem det är som har tagit bilderna...

vid middan osv är det jag, men sen är det nån random som fotat! :D


hade inte så roliga bilder, det här är väl dom bästa jag har att erbjuda..



 


Olov & Marika




 


Lindy & Petra




 



 


Amanda, stina & oskar




 


Mr. Miller ( slå av blixten, tack )





 





 


Kith kör Björn Gustavsson-imitation?





 


Liss!





 


Diskarn!




 


Middag





 


Stina & Oskar





 


Kejten




    



arga?

Presentation


Johan slår tillbaka!

Omröstning

Hur uttalas ölen Sofiero?
 Sofieroo (betoning på o;et)
 Sofieero (betoning på e;t)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad i min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards