Alla inlägg under augusti 2009

Av Johan - 31 augusti 2009 19:15

vet ju att du gillar såna här norrlands-grejer, åsså snackade vi ju om det för några dagar sen...
http://www.youtube.com/watch?v=Tm26G24vE1A
haha
"DRA I ETT FETT JÄVLA BEAT, SFÅR JA HIT MICKEN, SÅ KÖÖ VI!

Av Johan - 31 augusti 2009 18:59

ser just nu dam-matchen mellan sverige-england.

brukar inte se så mycket damlagsporter, men fotboll brukar gå bra.

1-1 efter första halvlek..

men det jag vill skriva om, är det faktum att jag såg att en av dom svenska spelarna ( spelarinnorna :D ) tuggade på tuggummi..


snälla, i en EM-gruppspelsmatch tuggar man inte på tuggummi...

pinsamt var ordet.

Av Johan - 30 augusti 2009 16:47

har funderat på att tatuera mig..

får se om det blir av..

har som aldrig riktigt gillat tatueringar med typ drakar, "skulls" osv..

lite för vanligt..

men den här gillar jag.. var riktigt snygg..

Av Johan - 30 augusti 2009 16:46

har tydligen använt upp alla mina bilder på bloggen..

alltså, man får bara ha 100 uppladdade bilder.

och vill man ha mer så får man göra en beställning.

och nu har jag gjort det, så nu har jag 100 bilder till! :D

Av Johan - 30 augusti 2009 16:37

all my friends are married
every Tom and Dick and Harry
you must be strong
to go it alone
here's to the bachelors
and the bowery bums
and those who feel that they're the ones
who are better off without a wife

I like to sleep until the crack of noon
midnight howlin' at the moon
goin' out when I wanto, comin' home when I please
I don't have to ask permission
if I want to go out fishing
and I never have to ask for the keys


never been no Valentino
but I..had a girl who lived in Reno
left me for a trumpet player
it didn't get me down


selfish about my privacy
as long as I can be with me
we get along so well I can't believe
I love to chew the fat with folks
and listen to all your dirty jokes
I'm so thankful for these friends
I do receive

Av Johan - 29 augusti 2009 17:28

hade träningsmatch mot ibk idag.

gick bra, med tanke på att dom ska vara ett "elitlag" så ska väl en förlust med 2-3 inte alls vara fy skam.

får hoppas det går bra i år.

Av Johan - 29 augusti 2009 17:28

Står du i min väg, betala vänligen trängselavgift
Oavsett om du är moderat eller vänsterpartist
För vi lever i en visslande tid som svischar förbi
Där jag gror i mitten och allt annat vissnar bredvid

Av Johan - 29 augusti 2009 12:23

Match idag, 13.30 eddahallen.

jotack.

Presentation


Johan slår tillbaka!

Omröstning

Hur uttalas ölen Sofiero?
 Sofieroo (betoning på o;et)
 Sofieero (betoning på e;t)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad i min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards