Direktlänk till inlägg 20 september 2010

the queen

Av Johan - 20 september 2010 16:04

A truly independent woman not a destiny's child,/
not depending on money or fashion to have style./
She got nuff style - rough style - diamond in the ruff./
Not a dimepiece in the back, she's a diamond in the front/
..seat by my side ready to ride,/
with a smile on her face when she let me inside./


I need a bandit queen (a bandit queen)/
a real woman that can bring out the man in me/
I said a bandit queen (a bandit queen)/
independent enough so she can handle me/
Ey yo a bandit queen (yes a bandit queen)/
she's the mother of humanity/
I need a bandit queen (a bandit queen)/
She looks good but she's not in the vanity/


I need a riot girl not a violent girl,/
but one that knows how to defend herself when they try to quiet her./

She overcome cus she's positive./
She live in love and she love to live./
She love to give and love to take./
She don't compete cus she above the fake./


The way you stir it up I ain't coming home late./
Your recipe is so tasty - give me the whole plate!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan - 19 oktober 2010 23:49

imorgon blir det en så kallad "långkörare" på biblioteket.. från 08.30 och framåt. så för min del blir det att hoppa mig den långa vägen till campus.. lär ju ta sin lilla tid, haha. tur att frida var så snäll att hon lånade ut hennes kryckor till...

Av Johan - 18 oktober 2010 19:56

lillemor städar, uffe & totte sitter och pluggar i sällskapsrummet. :Dfuckade upp mitt knä i lördags, så hoppar runt på kryckor för tillfället... känner att jag har mycket att ge igen nu, när lilly får laga mat och så hela tiden. Det är faktiskt mer ...

Av Johan - 15 oktober 2010 15:11

mina händer darrar jag är skakig i benenjag behöver dig nu kanske rakt in i venenjag borde komma ner en stund försöka vila numen ändå sniffar jag i mig din doft och löper linan utkärlek är egentligen så stora doser med chokladär känslan av det vänder...

Av Johan - 14 oktober 2010 17:20

Vem har gjort dina beats? Idioten är tondöv! Eller är det du som gjort honom inspirationslös? Jag såg din video - vem har regisserat den? Synd för den snubben, för ingen kommer vilja se på den.. Varför säger du att rap är lätt som en plätt...

Av Johan - 14 oktober 2010 17:19

   mer än tusen ord, var det va?

Presentation


Johan slår tillbaka!

Omröstning

Hur uttalas ölen Sofiero?
 Sofieroo (betoning på o;et)
 Sofieero (betoning på e;t)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad i min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards