Alla inlägg under december 2008

Av Johan - 31 december 2008 14:16

såja, självklart ska sjukdomen pricka in just idag.

är så förbannad så jag tror jag ska spricka


14.16

tagit en alvedon. blir lite bättre


sen problem med lokalen, vi får inte tag på han som skulle ge oss nyckeln idag, för han är ledig. jävla idiot. lova inte att du ska ge oss nyckeln om du är ledig.


har ringt marikas far på sos.. dom ska bräcka upp dörren.

haaa-haaa....


får sätta på lite system of a down, det hjälper nog mot huvudvärken.

Av Johan - 26 december 2008 03:00

FJORTISAR SKA BRINNA!!!!


nuff said...

nju ska jag jävlart i mig göra hamburgare



.....


jag var onykter igår...

Av Johan - 25 december 2008 18:51

Står här i köket och lagar mat.. makaroner och köttbulls!

snart kommer gangster-challe, så ska jag, liss o hon ut på krogen..

blev som bara så, helt plötsligt.. men ska bli kul!


imorgon hockey!!!

Av Johan - 24 december 2008 10:28

steg upp halv 7 i morse för att gå till liss mor för julfrukost..

trött.. mina första ord var "I hate you so much right now" som var riktade helt till mig själv... och delvis jultomten, då..


efter frukosten skjutsade jag liss till jobbet, willys öppnade kl 0800, samtidigt som hon började.. jag tänkte gå in och se hur mycket folk det var..

det var en där, före mig..

han behövde tydligen öl...


hehe, nåja.. for en sväng förbi syrran, men dom var på väg till roberts föräldrar så jag for hem nästan direkt..


ha en bra dag idag!

Av Johan - 24 december 2008 00:23

...alla mina readers! ;)

Av Johan - 23 december 2008 11:40

steg upp i morse halv tio och gick till bageriet och hämtade en julklapp som de anställda fått. trevligt, en mixer!


sitter nu och lyssnar på musik och kollar på filmer från rapparen Proof http://en.wikipedia.org/wiki/Proof_(rapper) ( länken öppnas i nytt fönster ) blev skjuten för drygt två och ett halvt år sedan..tragiskt, minns när jag fick reda på det, var tråkigt då jag lyssnat så mycket på honom.. han var väldigt duktig..


iallafall, ska städa lägenheten idag. inte så jättekul, menvafan, vad gör man..


Tyvärr så eskalerade mitt förra blogginlägg värre än aids på en rysk horklubb - får sms får släkt och vänner i stil med "Ryktet säger att du har magsjuka" osv..

bläbläblä, nej jag har inte magsjuka, som sagt, senast jag spydde var på en fest förra året och det var knappast för magsjuka.

har inte haft magsjuka på lääääänge.


hoppsnopp, julafton imorgon! håll i er!

Av Johan - 22 december 2008 23:14

Jag drack gammal mjölk idag...
"Det gör ingenting", sa jag...


ett litet skådespeleri för att måla upp en bild:

"Höhöhöh", sa johan, "Det här smakade ju bra", medans han sörplade i sitt fjärde glas med gammal mjölk.

"Inte är det nåt fel på den här".


Då kom dom tre vännerna Liss, Hofva, och Johan ( gammel-mjölk-drickarn ) på att dom var tvungna att springa till busshållsplatsen, för att hinna med bussen. Dom skulle nämligen på bio och se "Yes-Man".

Så dom åt upp maten och gick till bussen.


Väl inne i bussen:

Johan - "Oj, vad jag börjar må dåligt...och svettas gör jag..

Måste kanske vända hem..."


När dom tre vännerna kom in till stan, gick dom till bion, och johan skyndade sig ner på toaletten.

Väl där kom hofva in och sa dom tröstande orden;

"Det var nog mjölken...."


Det var det nog!

Av Johan - 20 december 2008 19:58

Så, har de senaste dagarna varit i kalix.. firat lilla julafton med hofva.

Bara jag han, och två till på hela skolan, ganska ballt.. dom har en egen biosalong på deras skola, så där satt vi och såg filmer.. trevligt!

snart kommer kith, sen efter han nångång kommer olov.. blir väl typ film eller tvspel.

jag är trött. sovit tre timmar inatt.. och fyra timmar natten efter det. men börjar känna mig piggare och piggare, var värst för en timme sen..

kommer säkert inte kunna somna förrän 3-4 inatt.. suck. funderar ändå på sömntabletter.

tror att en stor anledning till att jag inte kan sova är för att så fort jag släcker så börjar jag fundera.

mycket på hur jag ska göra med skolan. ska jag tacka ja till socionom?

eller varför inte mäklare?

som hofva sa

"Springa runt med dyr kostym och lura folk....

Jag tror du skulle passa perfekt som det! "

har t.o.m funderat på att damma av lagboken......jaja, får se, får se..

ha en trevlig lördagskväll!! 


det är opera på tv. blä.

Presentation


Johan slår tillbaka!

Omröstning

Hur uttalas ölen Sofiero?
 Sofieroo (betoning på o;et)
 Sofieero (betoning på e;t)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad i min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards